Präänikud… täiesti tavalised, aga veidike hullud Hellin-Heilika ja Andres

neljapäev, 17. november 2022

Juba sügeleb?!

Sügeleb, sügeleb…õudsalt tahaks juba jälle minna kuskile ragistama 😂 Ja no aeg on juba sealmaal, et luuran wildernessi lehel ( https://expeditionestonia.com/ ) ja ootan infot uue expeditioni kohta…no lollakas, mis teha?! Ja Võhandu lehel ( https://võhandumaraton.ee ) - ma ikka tahaks sinna veel minna, et saada kätte emotsioon kevadisest veest. Ja korra luurasin Vanakurja lehel - käis selline mõte peast läbi, et võiks ju Taliharja Vanakurja ( https://wilderness.ee/et/taliharja-vanakuri/ ) veel korra läbi jalutada? Hiiumaa rada tundus täitsa äge 😀 Aga ma arvan, et Andres ei taha nendest midagi kuulda - ainult vast Expeditionist, aga siis open klassis ja koos gepsuga. 
Igaljuhul mingi esialgne info, vähemalt toimumiskoha osas on olemas! Ja minu fantaasia ja mõte juba töötab - sooda noh!

Midagi juba on 😁

No ma lihtsalt ei saa, ma tahan minna….läbi suvise öö…või ka talvise öö…ilmselgelt ikka ilusa ilmaga 💨💦 vihma ja tuult ja lödi ja sodi ikka üldse ei taha - see ikka nüristab räigelt vaimu, kuigi just selline ilm paneks tõeliselt proovile.
 Eks uuel aastal ole siis näha, kuhu jõuame ja kuhu mitte. Aga unistada retkedest võib juba praegu 😊
Kuskil kuklas kumab mul ammu….Ironman….ironman….ironman… Kui keegi ujuma õpetaks ja selle selgeks saaks, siis oleks ma stardis küll. Vist. Aga kuniks ma hulbin ja nägu vette panna ei taha, jääb see ainult kaugeks unelmaks… Samas, sel suvel “ujus” mulle kuskilt fb-avarustest ette Metsatriatlon ( https://www.facebook.com/Metsatriatlon )…tundub põnev, huvitav ja just selline asi, mis meile meeldida võiks….kui seal ei oleks seda pikka ujumist…..😆 a võibolla ulbiks selle ära ka ja teeks kaotatud aja ratta ja jalgsiosaga tagasi? Aega on ju maa ja ilm  - ikkagi 24h….
 Aga, ühe lollusega sain küll hakkama. Saatsin oma ankeedi “Eesmärgiks Tallinna Maraton 2023” (https://marathon100.com/uudised/vaata/eesmargiks-tallinna-maraton-2023-alustab ) No nad otsivad rahva hulgast 6 inimest, kes siis treenerite näpunäidete järgi treenides ja valmistudes, läheks jooksma Tallinna Maratoni, kas siis poolt- või täismaratoni. Esimese hooga valitakse mingi ports inimesi välja, kellega siis tehakse esimene tutvustav trennipäev ja nendest siis valitakse lõpuks välja need 6 inimest. Jaaaa…..esimesest sõelast sain läbi, nii et 3.detembril on siis ühistreening nendega😀 Saab, siis mis saab. Eks ma olen tegelikult alati pidanud linna maratone igavateks - nühi seal sirgel maal asfaldil joosta… A müüdid ongi murdmiseks, nii et vaatame, mis sellest edasi saab.
 Igaljuhul tundub, et tuleb hoida jooksutossud esikus ja sõudekas kodus tolmust puhas ning veidi ikka end liigutada, muidu kasvab sammal selga! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar